Prekių krepšelis

0 prekė(-s) - 0.00 EUR
Jūsų pirkinių krepšelis yra tuščias!

Laikykite taisykles

§ 1. Bendrosios nuostatos:

1. Šie nuostatai nustato „anTECH“ parduotuvės, esančios www.antech24.lt, veikimo taisykles.
2. Tinklalapio www.antech24.lt, veikiančio pagal „anTECH“ prekės ženklą ir logotipą, operatorius yra Mateusz Rachubiński, Sanniki 12, 62-025 Kostrzyn, Lenkija, NIP: PL777-280-98-86, REGON: 363303660 (toliau - Parduotuvė arba Pardavėjas).
3. Svetainė vykdo informacijos apie internetinėje parduotuvėje esančius vartotojus gavimo funkcijas, laikydamasi svetainėje esančios privatumo politikos.
4. Vykdoma veikla yra „b2b“ pardavimas (pardavimas tik verslo subjektams - verslininkams, turintiems aktyvų PVM kodą) ir jam netaikomi vartotojų teisės aktai. Lietuvos, Latvijos ir Estijos įmonės, turinčios aktyvų Europos PVM numerį, gali įsigyti be PVM. Kiti liko su pilnu mokesčiu.
5. Pardavimai vykdomi internetu.

§ 2. Aprašymai ir kainos:

1. Svetainėje esantis pasiūlymas nėra laikomas pasiūlymu pagal Lenkijos civilinį kodeksą.
2. Tinklalapyje nurodytos kainos yra sutartinės kainos, eurais, nurodytomis sumomis su PVM ir be PVM. Kainos skaičiuojamos kiekvieną dieną nuo Lenkijos zlotų pagal Lenkijos nacionalinio banko kursą.
3. Parduotuvės tinklalapiuose pateiktos kainos, akcijos, specialūs veiksmai ir kt. Gali būti atšauktos nenurodžius priežasties. Kainos gali keistis be informacijos Parduotuvės tinklalapiuose. Vienintelis taikytinos kainos patvirtinimas yra patvirtinimas, kad parduotuvė priima užsakymą vykdyti (būsena „laukia apmokėjimo“) el. Paštu arba telefonu, kai kaina taikoma neatsižvelgiant į valiutos kurso pokyčius.
4. Parduotuvėje pateiktų produktų nuotraukos yra tik informacinės. Taikoma produkto aprašyme pateikta informacija. Mes dedame visas pastangas, kad nuotraukos, aprašymai ir techniniai duomenys atitiktų tikrovę. Visi aukščiau paminėti duomenys yra tiesiogiai gauti iš siūlomų produktų gamintojų.
5. Kilus abejonėms dėl prekės aprašymo ar išvaizdos, susisiekite su Parduotuvės techniniais konsultantais (kontaktinę informaciją rasite Parduotuvės svetainėje). Techniniai patarėjai deda visas pastangas, kad būtų užtikrinta tiksli ir profesionali informacija.
6. Dėl nuolatinės technologinės pažangos ir dabartinių gaminių specifikacijos ir išvaizdos pokyčių, minėti duomenys gali būti pakeisti interneto svetainėje be išankstinio įspėjimo.
7. Dėl siūlomų produktų pobūdžio (įrankiai, atsarginės dalys, vartojimo reikmenys) skundai netaikomi prekėms, kaip aprašyta svetainėje, tačiau dėl įvairių priežasčių, kurios neatitinka klientų lūkesčių, išskyrus kiekybinius ir kokybinius, dėl fizinių defektų, kuriems taikoma garantija.
8. Parduotuvės darbuotojai deda visas pastangas, kad kainos ir aprašymai būtų teisingi ir teisingi. Tačiau klaidų neatmetame. Mes pasiliekame teisę atsisakyti užsakymo, jei kaina neteisinga parduotuvės svetainėje.

§ 3. Įsakymas:

1. Užsakymo pateikimas parduotuvėje reiškia, kad laikomasi dabartinių Parduotuvės taisyklių, pateiktų Parduotuvės tinklalapiuose, taisyklių, kurios turi būti patvirtintos kiekvieną kartą pateikiant užsakymą.
2. Užsakymo pateikimas yra valios pirkti ir sudaryti sutartį deklaracija.
3. Pateikiant užsakymą, taikoma kainų politika pagal taisykles (§ 2).
4. Užsakymus galima pateikti svetainėje per 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Pardavėjas neatsako už Parduotuvės veiklos sutrikimus dėl sistemos priežiūros, serverio gedimo ir pan. Tokiu atveju galimas susisiekimas telefonu.
5. Parduotuvė įsipareigoja įvykdyti užsakymą per kuo trumpesnį laiką, kuris priklauso nuo to, ar yra sandėlyje esančių prekių. Kiekvieną kartą elektroniniu paštu arba telefonu klientas informuojamas apie įdiegimo laiką ir galimus vėlavimus.
6. Ypatingais atvejais parduotuvė pasilieka teisę atsisakyti užsakymo. Tai visų pirma taikoma tais atvejais, kai prekių gamintojas pristabdo prekių tiekimą, pašalina gaminius iš tiekėjo pasiūlymo ir pan., Iškilus problemoms, pirkėjas visada informuojamas el. Paštu arba telefonu.
7. Pardavėjas leidžia klientui atšaukti užsakymą tik ypatingais, pagrįstais atvejais.
8. Už neįprastus produktus, nukrypstančius nuo standartinio pasiūlymo, pagamintus ar importuotus pagal individualų užsakymą, Parduotuvė gali pareikalauti užstato, kurio suma kiekvieną kartą nustatoma klientui. Užsakymas siunčiamas perdirbti, kai gaunama įmoka.

§ 4. Mokėjimas:

1. Užsakovas už prekes sumoka parduotuvėje patvirtinęs užsakymą (statusas „laukiama apmokėjimo“) banko pavedimu į pardavėjo Lenkijos banko sąskaitą, nurodytą Svetainėje. Sąskaitos yra eurais ir Lenkijos zlotai.
2. Už specialius pavedimus gali būti reikalaujama užstato (§ 3 dalis 8).

§ 5. Pristatymas:

1. Visos prekės pristatomos per kurjerį.
2. Kurjerių kompanijų teikiamos paslaugos pagal galiojančias transporto taisykles.
3. Siuntimo išlaidas visada nurodo svetainė arba telefonas.
4. Pristatymo laikas yra maždaug 4 darbo dienos nuo išsiuntimo momento. Jis gali būti pratęstas dėl priežasčių, kurių parduotuvė negali kontroliuoti. Siuntų stebėjimą galima atlikti naudojantis kurjerio interneto svetaine ir stebėjimo kodu, kuris bus pateiktas pirkėjui kiekvieno prašymo metu.
6. Yra galimybė pristatyti „šeštadienį“ už papildomą sutartinį mokestį, nustatytą individualiai.
7. Parduotuvė neatsako už prekių nepristatymą ar pristatymo vėlavimą, kurį sukėlė neteisingas ar netikslus kliento nurodytas pristatymo adresas.
8. Rinkdami siuntinį iš kurjerio, įsitikinkite, kad pakuotė iš pradžių buvo supakuota ir nepažeista. Atsiradus pažeidimams, nedelsdami informuokite Pardavėją. Taip pat prašome užsirašyti, jei įmanoma, kartu su kurjeriu, pastabas ir paruošti fotografinę dokumentaciją, o tada išsiųsti visą informacijos rinkinį Pardavėjui, kad Parduotuvė galėtų pareikšti pretenzijas iš kurjerių bendrovės, jei dėl jos kaltės atsirastų žalos ar trūkumų. Skundai dėl tranzito metu padarytos žalos nustatomi individualiai su klientu pagal galiojančias taisykles.
9. PVM sąskaita faktūra pristatoma kaip „el. Sąskaita faktūra“, ty elektroninis dokumentas PDF formatu. Dokumentas tradicine forma, popierinis, kliento prašymu pristatomas registruotu laišku nurodytu adresu.

§ 6. Skundai:

1. Apie visus nusiskundimus dėl pristatymo neatitikimo užsakymui, gaminių kokybės ir kt. Reikia nedelsiant pranešti Pardavėjui, ne vėliau kaip per 7 dienas nuo prekių gavimo dienos.
2. Skundai nagrinėjami per 14 dienų.
3. Gamintojas suteikia kokybės garantiją produktams, parduodamiems vieneriems metams sistemoje „nuo durų iki durų“. Informacija apie garantines sąlygas, taip pat garantijų ir skundų pateikimo tvarką yra Parduotuvės svetainėje. Jei jums reikia naudoti garantiją, susisiekite su parduotuve. „anTech“, naudodamas galiojančias taisykles ir skundų pateikimo tvarką, nedelsdamas pašalina defektus arba keičiasi prekėmis be defektų gamintojo svetainėje.
4. Jei norint siųsti kokybės garantiją būtina išsiųsti prekes, siuntinys turi būti išsiųstas gamintojo adresu, suderinus su Pardavėju.
5. Parduotuvė nepriima grynųjų pinigų pristatymo siuntiniuose.
6. Dėl siūlomų produktų pobūdžio (įrankiai, atsarginės dalys, vartojimo reikmenys) skundai netaikomi prekėms, aprašytoms svetainėje, tačiau dėl įvairių priežasčių, kurios neatitinka klientų lūkesčių, išskyrus kiekybinius ir kokybinius, dėl padengtų fizinių trūkumų. Garantija.
7. Gamintojo kokybės garantijos apribojimai taikomi parduodamiems produktams (nuolaidos). Tai visų pirma taikoma naudotoms prekėms, kurių kaina buvo sumažinta dėl jų būklės (nuolaida). Visa informacija apie šios rūšies garantijas yra nurodyta prekybos taisyklėse, pateiktose kataloguose.
8. Apie bet kokią transporto padarytą žalą reikia nedelsiant pranešti pagal pardavėjo svetainėje aprašytą tvarką: Skundai.

§ 7. Baigiamosios nuostatos:

1. Klausimams, kuriems netaikomi šie reglamentai, taikomos Lenkijos civilinio kodekso ir kitų šiuo metu galiojančių įstatymų nuostatos.
2. Visi reglamentų pakeitimai skelbiami interneto svetainėje. Užsakymo metu galiojančios taisyklės yra privalomos pirkėjui, o tai patvirtinama kiekvieną kartą pateikiant užsakymą.

Naujausi pokyčiai: 2020 m. Kovo 18 d

anTECH - © anTECH 2016 - 2021 - įrankiai.